فرمانده نیروی زمینی روسیه: ایران شریک راهبردی ما است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فرمانده نیروی زمینی روسیه: ایران شریک راهبردی ما است

فرمانده کل نیروی زمینی نیرو‌های مسلح روسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشور‌های کلیدی خاورمیانه و شریک استراتژیک و راهبردی روسیه است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 22
کد خبر: ۲۰۰۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ اولگ سالیوکوف دوشنبه در مذاکرات مشترک با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی کل نیروی زمینی روسیه در مسکو افزود: هم اینک مسکو و تهران گفتگو‌های فشرده سیاسی برای توسعه مناسبات دوجانبه دارند.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار، آمادگی این نیرو را برای توسعه همکاری‌های نظامی با نیروی زمینی روسیه اعلام کرد.

در این دیدار، موضوعات همکاری و تعامل نظامی با هدف اجرای پروژه‌هایی با هدف افزایش آمادگی رزمی نیرو‌های مسلح دو کشور بررسی شد.

بنا بر این گزارش، طرفین در این دیدار در زمینه تقویت بیشتر همکاری‌های نیروی زمینی در زمینه‌های مختلف به توافق رسیدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از این دیدار، در حالی که از سوی فرمانده کل نیروی زمینی نیرو‌های مسلح روسیه همراهی می‌شد، تاج گل به مزار سرباز گمنام در مسکو اهدا کرد.

بنا بر این گزارش، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سفر به مسکو همچنین از برخی موسسات آموزشی نظامی نیروی زمینی و مجتمع‌های صنعتی نظامی روسیه بازدید خواهد کرد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده