سازمان امنیت فدرال روسیه خریدار اسرار نظامی محرمانه را بازداشت کرد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

سازمان امنیت فدرال روسیه خریدار اسرار نظامی محرمانه را بازداشت کرد

سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موفق به شناسایی و بازداشت فردی شده است که در تلاش بود اسرار نظامی محرمانه این کشور را خریداری کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 22
کد خبر: ۲۰۰۸۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان امنیت فدرال روسیه (FSB) امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای از شناسایی و بازداشت شخصی خبر داد که سعی داشت اسرار نظامی این کشور را خریداری کند.

بر اساس اعلام این رسانه، این فرد در «روستوف» (Rostov) در تلاش بود تا اسناد و مدارک نظامی طبقه بندی شده را خریده و برای فروش مجدد آن‌ها اقدام کند که از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت شد.

در بیانیه صادره از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه در این ارتباط اضافه شده است که تحقیق از این فرد آغاز شده و اطلاعات بیشتر در این خصوص متعاقبا رسانه‌ای خواهد شد.

این نهاد امنیتی روسیه پیشتر هم در گزارشی اعلام کرده بود: ۳ نفر از ساکنان منطقه «ورونژ» که برای ملی گرایان اوکراینی کار می‌کردند به اتهام خیانت بازداشت شدند.

در بیانیه صادره از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه در این خصوص آمده بود که این شهروندان به گروه «بخش راست» حامی اوکراین اطلاعاتی را ارائه می‌کردند.

این افراد اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ارتش روسیه و نقل و انتقال تجهیزات را در منطقه به این گروه حامی اوکراین می‌دادند. /مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده