حرکت دومین قطار تهران - کربلا امروز-راهبرد معاصر

حرکت دومین قطار تهران - کربلا امروز

سخنگوی شرکت راه آهن گفت:دومین قطار تهران- کربلا امروز حرکت کرده و بازگشت اولین قطار ترکیبی تهران - کربلا هم سه شنبه ۷ شهریور ماه خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 26
کد خبر: ۲۰۱۴۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ مختاری گفت: دومین قطار تهران- کربلا امروز ۴ شهریور ماه با تکمیل ظرفیت حرکت کرده و بازگشت اولین قطار ترکیبی تهران - کربلا هم سه شنبه ۷ شهریور ماه خواهد بود.

به گفته سخنگوی شرکت راه آهن قطار تهران - کربلا به‌صورت ترکیبی از تهران تا شلمچه با قطار چهارستاره، سپس مسیر ۳۰ کیلومتری شلمچه تا بصره با اتوبوس و بعد از آن با قطار عراقی، از بصره تا کربلا خواهد بود.

او می گوید: مدت زمان سیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران خواهد بود. ۲ ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است، سپس ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند و پس از آن، ۸ ساعت زمان سیر از بصره تا کربلا خواهد بود که مجموعاً سیر این قطار را ۲۸ ساعته می‌کند.

مختاری در خصوص زمان حرکت قطارهای تهران- کربلا گفت: زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، ۴ شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، ۱ مهر و ۴ مهر در نظر گرفته شده زمان برگشت قطار تهران-کربلا از کربلا در تاریخ‌های ۷ شهریور، ۱۱ شهریور، ۱ مهر، ۴ مهر، ۸ مهر و ۱۱ مهرماه است./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده