پیاده‌روی اربعین را شبانه انجام دهید/فعالیت ۲۴ساعته مرزها-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

پیاده‌روی اربعین را شبانه انجام دهید/فعالیت ۲۴ساعته مرزها

ستاد اربعین حسینی طی توصیه‌هایی به زوار اربعین اعلام کرد که امکان عبور ۲۴ ساعته از مرزها وجود دارد و از زوار خواست در ساعات شب و خنکی هوا مسیر پیاده‌روی نجف-کربلا را طی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۲۵۴۲۹۹

به گزارش راهبرد معاصر، ستاد مرکزی اربعین اطلاعیه شماره 4 خود را ویژه مسافران کربلا در ایام اربعین حسینی (ع) منتشر کرد.

 
این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره 4  ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) 1403

« کربلا طریق الاقصی »

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند:

 

برای رفاه حال زائران گرامی و اخذ توافق کشور عراق ، تردد از کلیه مرزها به صورت 24 ساعته بوده و تمامی زوار گرامی می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز از مرزها تردد نمایند.

 

به زائرین گرامی توصیه می‌گردد تا پیاده‌روی در مسیر نجف به کربلا را به ساعات شب و خنکی هوا موکول نمایند.

 

با توجه به توافقات صورت گرفته با کشور عراق، داشتن اعتبار گذرنامه حداقل 6 ماه برای عزیمت به آن کشور در ایام اربعین لغو و در صورت داشتن گذرنامه معتبر، زائران گرامی می‌توانند به کشور عراق عزیمت نمایند.

 

با توجه به اعلام کشور عراق، کابوتاژ خودرو و سفر با خودروی شخصی به کشور عراق در ایام اربعین ممنوع می‌باشد.

 

اتباع خارجی غیرمقیم گرامی برای سفر به عراق، صرفاً می بایست از مرز چذابه در استان خوزستان تردد نمایند.

 

اتباع خارجی صرفاً در صورت داشتن مدرک قانونی به مرزها مراجعه نمایند.

 

هزینه 24 ساعت پارک خودرو در پارکینگ‌های شهرهای مرزی  30 هزار تومان می‌باشد و اخذ مبالغ بیشتر تخلف محسوب می‌گردد و در صورت تخلف مراتب را به شماره 117 منعکس نمایند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده