جدایی بازیکن عراقی از استقلال خوزستان رسانه ترکیه‌ای: کارتال با پرسپولیس توافق کرد ساکت الهامی استعفا کرد شوک بزرگ به پرسپولیس / بازیکن ازبک دیدار با تراکتور و الهلال را از دست داد جزئیات سقوط هواپیمای نظامی در کبودراهنگ: ۲ خلبان هواپیمای دچار صدمه جزئی شدند آتش سوزی گسترده در بیمارستان «مفتح» ورامین پرسپولیس با سرمربی ترک به توافق نهایی رسید / پیشنهاد ۲۰۰ میلیارد تومانی دعوت علی‌اف از پزشکیان برای سفر به آذربایجان رسانه عبری: ترامپ از قطر انتقام خواهد گرفت بن فرحان: باید از وقوع جنگ میان ایران و اسرائیل جلوگیری کنیم مسکو: ۷ پهپاد اوکراین بر فراز کریمه منهدم شدند حمایت عربستان از حکومت جولانی / بن فرحان به بیروت می‌رود پسر قاضی مقیسه: قاتل منافق به بهانه عمل جراحی، برای آموزش ترور رفته بود العربیه: حماس برای اولین‌بار پس از ترور السنوار جانشین او در غزه را معرفی کرد تست موفق آمیز جدیدترین تسلیحات و موشک‌ها در رزمایش ارتش

مخالفت باشگاه ها با واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر درباره تبلیغات محیطی مسابقات برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ موضوع تبلیغات محیطی و پوشاندن لوگوی اسپانسر باشگاه پرسپولیس در دیدار گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن باعث شد رضا درویش مدیرعامل این باشگاه به شدت به سیاست‌های سازمان لیگ در این خصوص انتقاد کند.

درویش که صحبت‌های تندی درباره تبلیغات محیطی داشت پس از دیدار اخیر سرخپوشان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «جالب است میزبان ما هستیم و پول تبلیغات را سازمان لیگ می‌گیرد. سال گذشته 33 میلیارد تومان از ما گرفت. نمی‌دانیم درآمد سال گذشته کجا است. روی سکوها پیراهن تیم‌مان را گذاشتیم اما روی تبلیغات آن پارچه گذاشتند. اگر سازمان لیگ پول تبلیغات را برمی‌دارد باید پول استادیوم را هم خودش بدهد. کجای دنیا دیده‌اید که روی سکو تبلیغ روی پیراهنی که گذاشتیم را می‌پوشانند و می‌گویند باید حق‌مان را بگیریم. اینجا که سر گردنه نیست»!

شنیده می‌شود اعتراض شدید رضا درویش باعث شده مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از او دعوت کنند در جلسه‌ای درباره موضوع تبلیغات محیطی شرکت کند. این جلسه قرار در یکی، دو روز آینده بین طرفین برگزار و موضوع تبلیغاتی محیطی باشگاه پرسپولیس حل و فصل شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به تسنیم، تأکید کرد که 14 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال با واگذاری انحصاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مخالفت کرده‌اند و به همین دلیل نیز سازمان لیگ به این موضوع ورود کرده است./تسنیم

ارسال نظر