مفقودی ۳ گردشگر در دامغان / یک نفر جان باخت تاثیر مصرف لبنیات بر کیفیت خواب نتایج نظرسنجی اسکای اسپورتس: کریستیانو رونالدو؛ برترین بازیکن تاریخ فوتبال تصاویر / مطبوعات شنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۴ / از آش شور شام تا دیپلماسی برای تعویق ماشه سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد

مخالفت باشگاه ها با واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر درباره تبلیغات محیطی مسابقات برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ موضوع تبلیغات محیطی و پوشاندن لوگوی اسپانسر باشگاه پرسپولیس در دیدار گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن باعث شد رضا درویش مدیرعامل این باشگاه به شدت به سیاست‌های سازمان لیگ در این خصوص انتقاد کند.

درویش که صحبت‌های تندی درباره تبلیغات محیطی داشت پس از دیدار اخیر سرخپوشان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «جالب است میزبان ما هستیم و پول تبلیغات را سازمان لیگ می‌گیرد. سال گذشته 33 میلیارد تومان از ما گرفت. نمی‌دانیم درآمد سال گذشته کجا است. روی سکوها پیراهن تیم‌مان را گذاشتیم اما روی تبلیغات آن پارچه گذاشتند. اگر سازمان لیگ پول تبلیغات را برمی‌دارد باید پول استادیوم را هم خودش بدهد. کجای دنیا دیده‌اید که روی سکو تبلیغ روی پیراهنی که گذاشتیم را می‌پوشانند و می‌گویند باید حق‌مان را بگیریم. اینجا که سر گردنه نیست»!

شنیده می‌شود اعتراض شدید رضا درویش باعث شده مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از او دعوت کنند در جلسه‌ای درباره موضوع تبلیغات محیطی شرکت کند. این جلسه قرار در یکی، دو روز آینده بین طرفین برگزار و موضوع تبلیغاتی محیطی باشگاه پرسپولیس حل و فصل شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به تسنیم، تأکید کرد که 14 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال با واگذاری انحصاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مخالفت کرده‌اند و به همین دلیل نیز سازمان لیگ به این موضوع ورود کرده است./تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار