قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر + جدول قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۷ مهر کاهش قیمت جهانی طلا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر واردات و عرضه گوشت تازه با ارز مبادله‌ای شروع شد پیش بینی قیمت دلار پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ / دلار به ۱۱۴ هزار تومان باز می‌گردد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۴ / رکورد تاریخی قیمت طلا و سکه در ایران بانک مرکزی حمایت از تجار خسارت‌دیده در بندر شهید رجایی را اعلام کرد نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو به زودی اعلام می‌شود/ منتخبان پیامک دریافت می‌کنند بازنشستگی مادران شاغل/ همه آنچه باید درباره شرایط و جدول جدید بدانید بانک مرکزی: پیش فروش سکه ادامه دارد/ پاسخ به تقاضای مردم و بازار قیمت طلا امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۴ قیمت سکه‌های پیش‌فروش بانک مرکزی اعلام شد اعلام نتایج پنجمین مرحله پیش فروش سکه بانک مرکزی/ تخصیص ۶۵۰ هزار قطعه سکه در مرکز مبادله ایران طلا در آستانه رکوردشکنی تاریخی ۴۰۰۰ دلار نرخ جدید بنگاه‌های املاک اعلام شد + جزئیات کامل

چالش های سایپا در صادرات ساینا و کوییک به روسیه

مدیرعامل سایپا گفت: همیشه در دنیا قیمت خودروهای صادراتی از یک کشور به کشور دیگر حتما از بازار داخل به دلیل جوایزی که دولت ها به کمپانی ها می دهند کمتر است، ما تنها کشوری در دنیا هستیم که قیمت داخلی مان پایین تر از قیمت صادراتی است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 29
کد خبر: ۲۰۱۹۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛محمد تیموری در آیین اهدا جوایز برگزیدگان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، گفت: تاخیر در تحویل خودروهای شاهین به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر دلایلی داشت از جمله اینکه ما برای انجام هر کار اجتماعی توسط سایپا باید مصوبه هیات مدیره مجمع را دریافت کند و از آنجا که مجمع در فاصله 28 تا 31 تیرماه هر سال تشکیل می شود لذا در انتظار تشکیل این مجمع و دریافت مصوبه ماندیم و به همین دلیل نیز اهدا جوایز به طول انجامید اما امیدواریم از سال های آینده این مشکل بوجود نیاید.

 

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه ما نباید از رسانه دور باشیم، اظهار داشت: ما در سایپا درگیر مسایل جانبی بوده ایم و پنج سال است که درگیر قیمت گذاری دستوری بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه در هفته گذشته در بازار روسیه حضور داشتم، اظهار داشت: در روسیه برای صادرات 90 هزار خودرو ساینا و کوییک و شاهین و 30 هزار وانت نیسان آبی و وانت 151 قرار داد منعقد کرده ایم که در خصوص عقد قرارداد صادرات خودروهای وانت از آنجا که این خودرو تجاری هستند و قیمت گذاری آنها دستوری نیست مشکلی نداریم اما در زمینه صادرات ساینا و کوییک و به عبارتی خودروهای سواری به دلیل اینکه قیمت گذاری دستوری دارند چار مشکل هستیم.

 

تیموری اظهار داشت: دلیل این است که همیشه در دنیا قیمت خودروهای صادراتی از یک کشور به کشور دیگر حتما از بازار داخل به دلیل جوایزی که دولت ها به کمپانی ها می دهند کمتر است، ما تنها کشوری در دنیا هستیم که قیمت داخلی مان پایین تر از قیمت صادراتی است.

 

وی با اشاره به واردات چانگان گفت: ما امروز اولین خودروی وارداتی چانگان را تحویل مشتری دادیم اما زمانی که این خودرو را می خواستیم وارد کنم محاسباتی انجام دادم که با کم کردن عوارض و ارزش افزوده و جایزه صادراتی به قیمت نزدیک 10 هزار یورو رسیدم اما این خودرو به مردم به قیمت بیشتر از 10 هزار یورو عرضه می شود زیرا عوارض و ارزش افزوده به آن اضافه می شود./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار