آخرین وضعیت تردد در مرز شلمچه-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت تردد در مرز شلمچه

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 29
کد خبر: ۲۰۲۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسن کرمی اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی فرا رسیده و همکاران ما همانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی خود را بی منت برای زائران در طبق اخلاص می‌گذارند.

وی‌افزود: مهمترین وظیفه یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی انتظامی بخشی، امنیت و کنترل گذرنامه است، ولی کارکنان پلیس برای خدمت رسانی به زائران از هر کمکی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ضمن تقدیر از خدمات رسانی خالصانه ماموران پلیس، بیان داشت: معونیت و اخلاصی که در زائران مشاهده می‌شود یقینا اندوختن سرمایه برای عاقبت بخیری و آخرت است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس با روحیه و انگیزه بالا در حال خدمات رسانی به زائران هستند، افزود: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند.

سردار کرمی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی برای کنترل جمعیت و تسهیل تردد زائران راهپیمایی اربعین حسینی انجام شده که نشان از مدیریت خوب مسئولان است که جای تقدیر و تشکر دارد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده