ترافیک روان صبحگاهی در پایتخت امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

ترافیک روان صبحگاهی در پایتخت امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 12
کد خبر: ۲۰۳۷۵۳

به گزارش راهبرد معاصر. سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پليس راهور تهران در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح بودیم.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پليس راهور تهران ادامه داد: در بزرگراه‌های نواب، همت، بابایی، زین الدین، حکیم، چمران شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

 

وی افزود: معابری، چون خیابان مطهری، میدان صادقیه، خیابان آزادی، جانبازان، تقاطع حافظ – کریمخان، و خیابان ولیعصر (عج) دارای ترافیکی روان و در حال حرکت هستیم.

 

سرهنگ شریفی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

 

او بیان کرد: توقف در حاشیه معابر بزرگراهی ممنوع است چرا که سرعت در بزرگراه‌ها زیاد است و رانندگان فرصت عکس العمل به موقع را ندارند و در صورت حضور خودرو به صورت ناگهانی در راه احتمال بروز تصادفات سنگین وجود دارد. همچنین رانندگان حتما در صورت خرابی خودرو از مثلث خطر جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده