آتش‌سوزی در حوضچه مخابراتی / ایجاد اختلال در سامانه پرواز-راهبرد معاصر

آتش‌سوزی در حوضچه مخابراتی / ایجاد اختلال در سامانه پرواز

سخنگوی شرکت مخابرات گفت: ارتباط تلفنی محدوده میدان آزادی تهران، به دلیل آتش‌سوزی در حوضچه مخابراتی با اختلال همراه است که در همین ارتباط سامانه اطلاعات پرواز هم مختل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 13
کد خبر: ۲۰۳۹۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت مخابرات ایران در بیانه‌ای اعلام کرد: کارشناسان مخابراتی در تلاش هستند تا اختلال ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در بخش‌های احتمالی رفع شود. بر اساس اخبار رسیده حدود یک ساعت اینترنت همراه و ثابت چندین شرکت قطع شده یا با اختلال جدی مواجه شده بود. علاوه بر شبکه اینترنت همراه و ثابت، شبکه تلفن همراه نیز برای بعضی از کاربران در مناطق رباط‌کریم، فرودگاه مهرآباد و شهریار نیز مختل و یا از دسترس خارج شده و علی‌رغم نمایش آنتن، امکان برقراری تماس نیز وجود نداشت.

در همین رابطه محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به رسانه‌ها گفت: امروز صبح آتش سوزی در دو حوضچه مخابراتی سمت فرودگاه حضرت امام (ره) و حول رباط کریم اتفاق افتاد، اما هیچگونه قطعی در ارتباطات فرودگاه به وجود نیامد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه تلفن ثابت و دیتا نیز هیچ مشکلی به وجود نیامده است، افزود: محلی که حوضچه‌ها آسیب دیده بودند تقاطع جاده فرودگاه حضرت امام (ره) به پرند بوده و برای برقراری ارتباط از مسیر‌های جایگزین استفاد شده و ارتباط در همه مناطق به صورت پایدار برقرار است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده