نتانیاهو و بایدن درباره ایران گفتگو می‌کنند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو و بایدن درباره ایران گفتگو می‌کنند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران و عادی‌سازی روابط صهیونیست‌ها با کشور‌های عربی گفتگو خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 20
کد خبر: ۲۰۴۹۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که قرار است امروز (چهارشنبه) در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار کنند، احتمالا درباره ایران و توافق عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشور‌های عربی رایزنی خواهند کرد.

مقامات آمریکایی انتظار دارند که لایحه تغییرات قضایی مدنظر کابینه نتانیاهو در گفتگو‌های آن‌ها و همچنین تلاش برای «مقابله با برنامه هسته‌ای ایران» و احتمال عادی سازی روابط رژیم صهیوینستی و عربستان سعودی مطرح شود.

نتانیاهو با توجه به سابقه طولانی خود در تعامل نزدیک با روسای جمهور آمریکا انتظار سفری زودتر به ایالات متحده را داشت، اما بایدن در برابر آن مقاومت کرده بود. این اولین دیدار رو در روی او با رئیس جمهور آمریکا از زمان بازگشتش به قدرت به شمار می‌آید. / رویترز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده