ماجرای یک قرارداد پردردسر در پرسپولیس-راهبرد معاصر

ماجرای یک قرارداد پردردسر در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز از بازیکن جدید خود در خط حمله رونمایی کرد و با این خرید لیست پرسپولیس برای دور رفت بازی‌ها بسته شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۴۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ نبیل باهویی مهاجم سوئدی بازیکن تازه وارد و آخرین بازیکن پرسپولیس در دور رفت بازی‌ها خواهد بود. البته زمانی که این بازیکن برای عقد قرارداد با تیم پرسپولیس وارد تهران شد، یحیی گل محمدی نسبت به این حضور انتقاد کرد و گفت: خوب نیست که باشگاه بدون هماهنگی با من بازیکن وارد تهران کند و عاقبت چنین تصمیماتی خوب نخواهد بود. این مصاحبه موجب تاخیر در عقد قرارداد با این مهاجم شد. هر چند باشگاه پرسپولیس مدعی شده است، این بازیکن به دلیل سرماخوردگی نتوانست در بدو ورود به تهران در تست پزشکی شرکت کند.

 

اما چگونه با وجود عدم تایید این بازیکن از سوی یحیی گل محمدی در نهایت قرارداد نبیل باهویی امضا شد؟

گفته می‌شود با صحبت‌های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی این مربی کوتاه آمد و مجوز ثبت قرارداد نبیل را صادر کرد. برای باهویی هم مهم بود که سرمربی او را تایید کند. او در جریان صحبت‌هایی یحیی قرار گرفته بود و خطاب به باشگاه اعلام کرد برای عقد قرارداد با پرسپولیس تایید سرمربی را می‌خواهد.

 

واقعیت این است با محدودیت‌های ایجاد شده از سوی فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها به خصوص تیم‌های پرسپولیس و استقلال آنها نمی‌توانند با بازیکن شاخص خارجی قرارداد امضا کنند و مجبور به مذاکره با بازیکنانی هستند که حاضر شوند با مبلغی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار وارد ایران شوند./ فرهیختگان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار