شرایط ویژه امنیتی در تمرین پرسپولیس-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

شرایط ویژه امنیتی در تمرین پرسپولیس

اعضای تیم پرسپولیس امروز و فردا در شرایطی ویژه تمرینات خود را برای دیدار باید الدحیل برگزار می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 30
کد خبر: ۲۰۶۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛اعضای کاروان تیم پرسپولیس که روز جمعه برای برپایی اردوی ۷۲ ساعته شبانه روزی راهی دوحه قطر شده‌اند اولین جلسه تمرینی خود را در مجموعه الدحیل برگزار کردند.

 

تمرین جمعه شب گذشته پرسپولیس که از ساعت بیست و ۱۵ دقیقه به وقت محلی آغاز شد در شرایطی انجام گرفت که اعضای کادر فنی نماینده کشورمان نگران دیده شدن سبک تمرینات تاکتیکی پرسپولیس بودند.

 

با توجه به انتشار خبر تمرین پرسپولیس با جزئیات از قطر، یحیی گل محمدی پس از این تمرین از کادر سرپرستی تیم درخواست کرد شرایط تمرین شنبه و یکشنبه این تیم با روز جمعه متفاوت باشد.

 

با توجه به حساسیت امتیازی بازی خارج از خانه پرسپولیس مقابل الدحیل قرار است تمرین امشب و فردا شب پرسپولیس که در همین زمین و زمین اصلی مسابقه برگزار خواهد شد پشت درهای بسته برگزار شود.

 

گرچه تمرین پایانی پرسپولیس در زمین اصلی الدحیل به مدت ۱۵ دقیقه برای حضور اصحاب رسانه باز است با این وجود قرار است تمرین اصلی پرسپولیس که امشب برگزار خواهد شد در شرایط کاملاً مخفیانه بدون حضور هیچ یک از پرسنل باشگاه قطری و پشت درهای بسته برگزار شود.

 

امشب شرایط امنیتی تا حدی بالا خواهد بود که تنها اعضای کادر فنی و مسئولان همراه تیم پرسپولیس قادر به حضور در این زمین هستند. ضمن اینکه قرار است برنامه‌های تاکتیکی پرسپولیس برای مهار بازیکنان خطرناک الدحیل و ورود به محوطه جریمه برای عبور از خط دفاعی تیم قطری امشب مرور شود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار