کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی

پرداختی سنگین ایکس به سازندگان محتوا

پرداختی سنگین ایکس به سازندگان محتوا مدیر عامل شرکت ایکس (توئیتر سابق) اظهار کرد تقریباً 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۴۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، طبق پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، این شرکت نزدیک به 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.

 

این پلتفرم در ماه ژوئیه(تیر-مرداد) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائه شده در تعامل ایجاد شده پست‌هایشان به دست آورده بودند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید مشترک ایکس پریمیوم شوند (توییتر بلو)، بیش از 500 دنبال کننده داشته باشند و در 3 ماه گذشته بیش از 5 میلیون بازدید از توییت داشته باشند.

 

طبق گفته ایلان ماسک، اولین پرداخت ها در ماه ژوئیه، که از فوریه(بهمن-اسفند) به بعد انباشته شد، در مجموع حدود 5 میلیون دلار بود. اگر ایکس اکنون 20 میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان میزان قابل توجهی دریافت کرده اند و یا اینکه تبلیغات ایکس در حال درآمدزایی است.

 

ماسک گفت: سازندگان اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییت های آنها پاسخ دهند. ما از پلتفرم هایی مانند فیسبوک تجربه داریم که احساسات بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

 

وی افزود توییتر از زمان پیدایش خود پلتفرمی بوده است که توسط سازندگان از اولویت برخوردار بوده، زیرا تبدیل فالوورها به پول نقد بسیار دشوار بوده است. اکنون که سازندگان می‌توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند، دلیلی وجود دارد که در ایکس پریمیوم مشترک شوند و پست ارسال کنند./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار