ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟   خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آبان‌ماه پیش‌بینی وقوع شفق‌های قطبی در مریخ ممکن شد؟ یک متهم به دلیل ۱۴۰ مورد سقط جنین غیرقانونی به اعدام محکوم شد کشف و امحای ۳.۵ تن ماری جوانا در ایذه/ شهادت مامور پلیس در درگیری با سوداگران مرگ افزایش تعرفه پرستاران کلید خورد /پیشنهاد معافیت مالیات پلکانی پرستاران در بودجه ۱۴۰۵ عامل ضرب و شتم وحشیانه بانوان در باقرشهر دستگیر و راهی زندان شد + فیلم هوش مصنوعی، رایانه شما را از طریق تصاویر آنلاین هک می‌کند وضعیت استخدامی معلمان غیررسمی به زودی مشخص می‌شود + جزئیات سرعت طوفان سیستان برای دومین روز متوالی از ۱۰۰ کیلومتر گذشت

پرداختی سنگین ایکس به سازندگان محتوا

مدیر عامل شرکت ایکس (توئیتر سابق) اظهار کرد تقریباً 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۴۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، طبق پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، این شرکت نزدیک به 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.

 

این پلتفرم در ماه ژوئیه(تیر-مرداد) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائه شده در تعامل ایجاد شده پست‌هایشان به دست آورده بودند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید مشترک ایکس پریمیوم شوند (توییتر بلو)، بیش از 500 دنبال کننده داشته باشند و در 3 ماه گذشته بیش از 5 میلیون بازدید از توییت داشته باشند.

 

طبق گفته ایلان ماسک، اولین پرداخت ها در ماه ژوئیه، که از فوریه(بهمن-اسفند) به بعد انباشته شد، در مجموع حدود 5 میلیون دلار بود. اگر ایکس اکنون 20 میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان میزان قابل توجهی دریافت کرده اند و یا اینکه تبلیغات ایکس در حال درآمدزایی است.

 

ماسک گفت: سازندگان اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییت های آنها پاسخ دهند. ما از پلتفرم هایی مانند فیسبوک تجربه داریم که احساسات بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

 

وی افزود توییتر از زمان پیدایش خود پلتفرمی بوده است که توسط سازندگان از اولویت برخوردار بوده، زیرا تبدیل فالوورها به پول نقد بسیار دشوار بوده است. اکنون که سازندگان می‌توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند، دلیلی وجود دارد که در ایکس پریمیوم مشترک شوند و پست ارسال کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار