نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد جزئیات اجرای بازنشستگی مادران شاغل با ۲۰ سال سابقه جزئیات مرحله جدید ارائه سبد غذایی به مادران باردار و دارای شیرخوار / افزایش اعتبار رفع سوء تغذیه کودکان شناسایی ۴۱ هزار مبتلا به اچ‌آی‌وی در ایران / درمان ایدز در ایران رایگان است؟ ورود سامانه بارشی به کشور؛ آغاز بارش باران و برف در ۱۹ استان/ برف ارتفاعات این مناطق را سفیدپوش کرد سلطان چک‌های بلامحل در ایران به دام افتاد جزئیات طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده خبر خوش برای بازنشستگان / جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان چاقوکشی راننده اتوبوس برای مسافران هجده شهر در وضعیت قرمز

پرداختی سنگین ایکس به سازندگان محتوا

مدیر عامل شرکت ایکس (توئیتر سابق) اظهار کرد تقریباً 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۴۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، طبق پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، این شرکت نزدیک به 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.

 

این پلتفرم در ماه ژوئیه(تیر-مرداد) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائه شده در تعامل ایجاد شده پست‌هایشان به دست آورده بودند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید مشترک ایکس پریمیوم شوند (توییتر بلو)، بیش از 500 دنبال کننده داشته باشند و در 3 ماه گذشته بیش از 5 میلیون بازدید از توییت داشته باشند.

 

طبق گفته ایلان ماسک، اولین پرداخت ها در ماه ژوئیه، که از فوریه(بهمن-اسفند) به بعد انباشته شد، در مجموع حدود 5 میلیون دلار بود. اگر ایکس اکنون 20 میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان میزان قابل توجهی دریافت کرده اند و یا اینکه تبلیغات ایکس در حال درآمدزایی است.

 

ماسک گفت: سازندگان اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییت های آنها پاسخ دهند. ما از پلتفرم هایی مانند فیسبوک تجربه داریم که احساسات بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

 

وی افزود توییتر از زمان پیدایش خود پلتفرمی بوده است که توسط سازندگان از اولویت برخوردار بوده، زیرا تبدیل فالوورها به پول نقد بسیار دشوار بوده است. اکنون که سازندگان می‌توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند، دلیلی وجود دارد که در ایکس پریمیوم مشترک شوند و پست ارسال کنند./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار