پرداختی سنگین ایکس به سازندگان محتوا-راهبرد معاصر
اعلام زمان ورود سامانه جدید بارشی به ایران | این استان‌ها منتظر آغاز بارش‌های زمستانی باشند فراهم شدن امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت دی ماه آموزش و پرورش شرور مسلح شمیران دستگیر شد پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری براساس جداول جدید متناسب سازی از ۲۸ آذر / واریز حقوق در دو بخش ادارات، مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه فردا چهارشنبه تعطیل شدند تهران فردا هم تعطیل شد/ آموزش غیرحضوری مدارس و تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران مدارس و دانشگاه‌های زنجان چهارشنبه ۲۸ آذر تعطیل شد فردا دانشگاه بوعلی سینا تعطیل شد/ فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید مدارس قم فردا (چهارشنبه) غیرحضوری شد نیمه شرقی کشور رکوردار سرما شد  ادارات مازندران فردا تعطیل نیست؛ فعالیت مدارس غیرحضوری تردد رایگان بانوان با BRT و مترو در روز زن / برگزاری نمایشگاه خوداشتغالی زنان در ایستگاه‌های منتخب مترو مدارس ۱۱ شهرستان کرمانشاه فردا چهارشنبه تعطیل است / ادارات فعالند مدارس و دانشگاه‌های یزد فردا هم تعطیل شدند

پرداختی سنگین ایکس به سازندگان محتوا

مدیر عامل شرکت ایکس (توئیتر سابق) اظهار کرد تقریباً 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۴۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، طبق پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، این شرکت نزدیک به 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.

 

این پلتفرم در ماه ژوئیه(تیر-مرداد) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائه شده در تعامل ایجاد شده پست‌هایشان به دست آورده بودند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید مشترک ایکس پریمیوم شوند (توییتر بلو)، بیش از 500 دنبال کننده داشته باشند و در 3 ماه گذشته بیش از 5 میلیون بازدید از توییت داشته باشند.

 

طبق گفته ایلان ماسک، اولین پرداخت ها در ماه ژوئیه، که از فوریه(بهمن-اسفند) به بعد انباشته شد، در مجموع حدود 5 میلیون دلار بود. اگر ایکس اکنون 20 میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان میزان قابل توجهی دریافت کرده اند و یا اینکه تبلیغات ایکس در حال درآمدزایی است.

 

ماسک گفت: سازندگان اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییت های آنها پاسخ دهند. ما از پلتفرم هایی مانند فیسبوک تجربه داریم که احساسات بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

 

وی افزود توییتر از زمان پیدایش خود پلتفرمی بوده است که توسط سازندگان از اولویت برخوردار بوده، زیرا تبدیل فالوورها به پول نقد بسیار دشوار بوده است. اکنون که سازندگان می‌توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند، دلیلی وجود دارد که در ایکس پریمیوم مشترک شوند و پست ارسال کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار