کشف ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

کشف ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

از یک آزمایشگاه اجاره‌ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 02
کد خبر: ۲۰۶۷۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ اخیراً برخی نهاد‌های نظارتی از یک آزمایشگاه اجاره‌ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف و با مجرمان در این زمینه برخورد کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، بخشی از فضای داخل دانشگاه علوم پزشکی ایران که آزمایشگاه بوده برای مدتی در اجاره یک پیمانکار قرار داشته و این پیمانکار در غفلت نظارتی مسئولان دانشگاه، از این محل برای تولید مشروبات الکلی و فروش آن در بیرون استفاده می‌کرده است.

برخی اساتید و دانشجویان دانشگاه پس از اطلاع از این تخلف، آن را با نهاد‌های نظارتی بیرون دانشگاه در میان می‌گذارند و با ورود آن‌ها با این اقدام تخلف و تجهیزات مربوطه از دانشگاه خارج می‌شود.

این اتفاق و ضعف نظارتی مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی ایران تعجب بسیاری را در این دانشگاه در پی داشته و حالا سوال این است که چگونه می‌توان دور از چشمان عوامل مسئول در دانشگاه چنین تخلف بزرگی را مرتکب شد؟

آیا مدیران ارشد و نیز مسئولان نظارتی در دانشگاه علوم پزشکی ایران به وظایف خود برای جلوگیری از چنین مسئله‌ای به درستی عمل کرده‌اند؟ و آیا وزارت بهداشت در این زمینه توضیحات لازم را از آن دریافت کرده است؟ / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده