وضعیت بورس امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

وضعیت بورس امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲

بازار سرمایه همچنان روند کم حجم و بی رمق خود را دنبال می کند به طوری که در یک ماه اخیر نوسانات شاخص کل بسیار محدود بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 04
کد خبر: ۲۰۶۹۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همچنان پیرو روند ضعیف و خنثی خود بی حرکت باقی ماند و اکثر گروه های سهامی در محدوده ی صفر تابلو معامله می شدند.

 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 2هزار واحدی به 2 میلیون و 69 هزار واحد رسید و در میانه های کانال 2 میلیون واحدی باقی ماند، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 3 هزار واحدی به ارتفاع 715 هزار واحد رسید.

 

گفتنی است سه نماد «شپدیس»، «خودرو» و «پاکشو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «تجلی» و «غصینو» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ثامان»، «تکاردان» و «ثشاهد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «بمولد» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

 

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 12 مهر ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است برایند ورود و خروج حقیقی ها در روز جاری تقریبا خنثی بود.

 

در بازار امروز 221 نماد در محدوده مثبت و 199 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 197 نماد در محدوده مثبت و 129 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده