آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس از زبان خیبری-راهبرد معاصر

آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس از زبان خیبری

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حقانیت پرسپولیس در پرونده لوکادیا با تلاش همه اعضای باشگاه ثابت شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 04
کد خبر: ۲۰۷۰۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اعلام رای کمیته فیفا در خصوص ماجرای جدایی لوکادیا از این باشگاه، اظهار داشت: زمانی که این بازیکن رفت اراده همه اعضای باشگاه از هیئت مدیره تا مدیرعامل بر این بود تا از اعتبار و نام پرسپولیس دفاع شود و حق و حقوق باشگاه در این پرونده به صورت جدی پیگیری شود. با همکاری تیم حقوقی باشگاه و امور بین‌الملل باشگاه به خصوص امیرعلی حسینی این امر محقق شد و توانستیم از حق پرسپولیس که درخواست هواداران نیز بود تمام قد دفاع کنیم و حقانیت خود را به خوبی به اثبات برسانیم.

وی در خصوص اهدای جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران در بازی روز یکشنبه پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان نیز، گفت : خدا را شکر با پیگیری‌ها باشگاه و مدیرعامل باشگاه مقرر شد روز یکشنبه و بعد از بازی با تیم خوب گل‌گهر، سوپرجام به پرسپولیس اهدا شود. موضوعی که در این خصوص برای ما اهمیت داشت این بود که متاسفانه در سالیان اخیر در اهدا جام اتفاقات خوبی برای ما رخداد و نتوانستیم با حضور هواداران خود جشن قهرمانی بگیرم. هم‌اکنون بعد از بازگشت هواداران به ورزشگاه بعد از مدت‌ها می‌توانیم در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم و خاطره خوبی را رقم بزنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر، عنوان کرد: باید از زحمات تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی تشکر کنم که با یک بازی حساب شده در خانه حریف به یک برد ارزشمند دست پیدا کردند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرده و پرچمداری کردند. این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی بود که خدا را شکر در مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا توانستیم به برتری برسیم و امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد.

عضو مجمع هیئت فوتبال تهران در خصوص انتخابات این هیئت نیز، گفت: افرادی که در این دوره نامزد شده‌اند و صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته، انسان‌های شریف و سخت‌کوشی هستند که به دنبال ارتقا فوتبال استان تهران هستند. ان‌شاالله در جلسه‌ای که با روسای حوزه‌ها خواهیم داشت اصلح‌ترین فرد انتخاب خواهد شد و همگی با تبعیت از نظر و خرد جمعی، این فرد را انتخاب خواهیم کرد. البته در این میان با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون نیز مشورت‌ها صورت خواهد گرفت تا به جمع‌بندی نهایی برسیم. خدا را شکر در این دوره گزینه‌های خوبی برای سکان‌داری هیئت فوتبال تهران نامزد شده‌اند و قطعا به فوتبال استان تهران کمک خواهند کرد. از طرفی باید از احمدرضا براتی تقدیر و تشکر کنم که در این مدت با از خودگذشتگی، هیئت فوتبال را در مسیر درست قرار داد و امیدوارم بعد از انتخاب رئیس هیات نیز این وضعیت ادامه داشته باشد.

خبیری در واکنش به ثبت قرارداد اسپانسر باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال درحالی که به گفته می‌شود استقلالی‌ها هنوز این کار را انجام نداده‌اند، اظهار داشت: رویه ما در پرسپولیس این بوده است که طبق قانون حرکت کنیم و شفاف عمل کنیم. تک تک قراردادهای ما از جمله ثبت قرارداد با اسپانسر باشگاه در سامانه کدال بارگزاری شده است، چرا که ما معتقد هستیم هواداران که سهامداران این باشگاه هستند باید در جریان امورات باشند. اگر باشگاهی این کار را نمی‌کند و اخبار نادرست را منتشر می‌کند و مبالغ غیر واقعی را اعلام می‌کند ابتدا به هواداران خود بی‌احترامی کرده است. بهتر است جای انتشار مبالغ غیرمتعارف با هواداران خود صادق باشیم چون آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده