افتتاح فاز دوم بزرگراه شهيد بروجردی در ٢٢ بهمن-راهبرد معاصر

افتتاح فاز دوم بزرگراه شهيد بروجردی در ٢٢ بهمن

شهردار تهران گفت: اميدواريم تا ٢٢ بهمن فاز دوم شهيد بروجردى به اتمام برسد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: يكى از ويژگى هايى كه در مسير خدمت به مردم رقم خورد اين بود كه ما از كل به جزء برسيم و به صورت كلان مشكلات را ببينيم و با مديريت مشاركتى موضوعات را پيش ببريم؛ بزرگراه شهيد بروجردى هم با همكارى راهور و شهردارى به نتيجه رسيد.

 

وى گفت: در تهران چند پروژه بزرگ تعريف شده كه ناظر بر نگهداشت شهر است، ما از مرز يک ميليون تن تولید آسفالت عبور كرديم و قدر و السهم معابر مشخص شده است تا مردم در جريان باشند؛ يك سوم آسفالت فقط در معابر است.

 

شهردار تهران گفت: امروز بيش از ٥٣٠ كيلومتر آبراه جمع آورى كرديم که بايد بازسازى و نوسازى شود، بخشى از كار ما مبتنى بر ايجاد يك شرايط جديد در شهر است و كارهايى كه متوقف شده بايد تكميل شود.

 

زاكانى افزود: اميدواريم تا ٢٢ بهمن فاز دوم شهيد بروجردى به اتمام برسد همچنين پروژه آزادراه شهيد شوشترى هم در حال تكميل است ، البته مشكل ما در آنجا تملكات است.

 

زاکانى ادامه داد: باب خدمت را بدون توجه به طعنه ى طعنه زنان و موانع را با تکیه بر خدا و کارشناسى درست دنبال کنیم و شوراى ششم مسیرى را انتخاب کرده که ماحصل آن تغییر چهره تهران است.

 

شهردار تهران اضافه کرد: انشالله بتوانیم قدردان باشیم و خدمت حداقلى را براى مردم انجام دهیم./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده