بیانیه گردان‌های قسام درباره عملیات طوفان الاقصی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

بیانیه گردان‌های قسام درباره عملیات طوفان الاقصی

گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) بیانیه‌ای را درباره رویداد‌های نبرد «طوفان الاقصی» صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) بیانیه‌ای را درباره رویداد‌های رخ‌داده و جاری نبرد «طوفان الاقصی» که از صبح امروز آغاز شده است صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در سایه پوشش پرتعداد موشکی و هدف‌قراردادن سامانه‌های فرماندهی و کنترل دشمن مبارزان گردان‌های قسام توانستند از خطوط دفاعی دشمن عبور کنند و حمله‌ای هماهنگ را همزمان در ۵۰ موضع یگان غزه ارتش اسرائیل و منطقه جنوبی ارتش رژیم اشغالگر به انجام برسانند. در نتیجه این حمله خطوط دفاعی این یگان در هم شکست.

گردان‌های قسام در ادامه بیان کرد: مبارزان ما همچنان در حال مبارزه در ۲۵ موضع هستند و نبرد‌های کنونی در پایگاه «رعیم» که مقر فرماندهی یگان غزه ارتش اسرائیل است جریان دارد.

از سوی دیگر ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در واکنش به بمباران برج «فلسطین» در مرکز غزه، اعلام کرد که تل‌آویو باید منتظر واکنش مقاومت که این منطقه را به لرزه در خواهد آورد باشد.

گفتنی است امروز صبح نیرو‌های مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرز‌های غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوارغزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

بر اثر اقدام شجاعانه مبارزان مقاومت و اجرای عملیات طوفان الاقصی بیش از ۱۰۰ شهرک‌نشین و نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند که حال ۱۰۰ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. همچنین برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که تا این لحظه ۱۶۳ اسرائیلی در نبرد طوفان الاقصی به اسارت مقاومت فلسطین درآمدند. / سما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار