هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

اظهارات جدید وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و پرداخت معوقات فرهنگیان

اظهارات جدید وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و پرداخت معوقات فرهنگیان صحرایی گفت: رتبه بندی معلمان از جمله موارد اجرای سند تحول بنیادین است. برای اجرای سند تحول بنیادین قریب به ۱۸ قانون و برخی منابع ۱۵ قانون لازم است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضامراد صحرایی در مورد رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان از جمله موارد اجرای سند تحول بنیادین است. برای اجرای سند تحول بنیادین قریب به ۱۸ قانون و برخی منابع ۱۵ قانون لازم است.

برای اجرای رتبه بندی سقف رتبه بندی ۳۸۰۰۰میلیارد تومان تعیین گردیده است و قبلاً ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای جمعیت ۶۰ درصد معلمان تعیین که انجام نشده بود

در آبان سال گذشته به جمعیت ۶۴۰هزار نفری معلمان حدود ۲۴۰هزار نفر نیز اضافه گردید و رتبه بندی برای حدود ۹۰۰هزار نفر معلم انجام گردید و شامل هر معلمی که حداقل یک سال سابقه داشته باشد می‌باشد.

بعضی از رتبه‌ها با سن سابقه رابطه دارد و برخی موارد قانون تعیین کننده است و آیین نامه اجرایی تنظیم شده است و قانون رتبه بندی در فروردین سال ۱۴۰۱ تا پایان سال اجرا و آیین نامه آن ظرف سه ماه بعد تدوین شود که تا اواخر مرداد آیین نامه اجرایی شد.

رتبه بندی تا پنج می‌باشد:

رتبه ۱و ۲ را منطقه تعیین میکند و رتبه ۳ را هیات مرکزی استان تعیین می‌کنند و رتبه‌های ۴ و ۵ را هیات مرکزی میدهد.

اختلاف و اعتراض معلمان به رتبه ها. در مرحله اول به بیش از ۲۰۰ هزار نفر در طی ده روز بود

در ادامه با باز شدن سامانه ثبت اعتراض تا ۵۰۰ هزار نفر بالا رفت و سپس بررسی اعتراضات شروع و طبق آیین نامه توسط لایه بالاتر شروع به انجام گرفت بدین صورت که اگر رتبه ۱و۲ توسط شهرستان و منطقه انجام میشد به لایه بالاتر و هیات استان داده شد تا بررسی گردد.

حجم عظیمی از حکم‌ها صادر گردیده و معوقه آن تا شهریور داده شد. / کارگزین خبر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
0
جناب اقای دکتر صحرایی سلام وادب خداوکیل بنده با سابقه ۱۹ سال سنوات خدمتی که سراسر خدمتم درروستا وبیشترین سالها مدیر اموزگار چندپایه درمحرومترین نقطه کشور بوده ام یعنی کوهشاه حاجی اباد هرمزگان رتبه اموزشیاری گرفته ام اعتراض زده ام حدود ۷ ماه از اعتراض میگذرد همچنین بلاتکلیف هستیم شما که وزیر عزیز وخدانرس هستید متواضعانه خواهشمندیم دستور تسریع در رسیدگی اعتراضات صادر فرمایید اخه بنده حقیر اگرم هم ارتقا رتبه پیدا هم کنم مبلغ اضافه سال ۱۴۰۱ طبق گفته ی مسولین به دیون رفته است درصورتی که همکاران همه مبلغ اضافی رتبه شون را در۱۴۰۱تمام کمال گرفتند ما سرمان بی کلاه ماند رتبه واقعی برایمان تعلق نگرفت بخاطر رضای خدا وشهدای والامقام دستور فرمایید هرچه زودتر نتایج اعتراضات مشخص شده ومبلغ اضافی ا۴۰۱ وا۴۰۲ تمام کمال پرداخت شود
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار