۷۵۰ اسرائیلی مفقود شدند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

۷۵۰ اسرائیلی مفقود شدند

منابع عبری زبان اعلام کردند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۷۵۰ اسرائیلی در اراضی اشغالی مفقود شده و خبری از سرنوشت آن‌ها در دست نیست.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۵۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه عبری زبان جروزالم پست امروز در گزارشی نوشت که طبق برآوردهای غیررسمی از آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین تاکنون ۷۵۰ اسرائیلی ناپدید شده اند.

 

تاکنون ده‌ها صهیونیست هم به اسارت گردان‌های قسام درآمدند و این گردان‌ها اعلام کرده که به زودی آمار واقعی اسرای رژیم صهیونیستی را اعلام خواهد کرد.

 

یک صهیونیست در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به خاطر اسارت فرزند نظامی‌اش گریه و شیون و التماس می‌کند که او را آزاد کنید.

 

کاربران فلسطینی در فضای مجازی این باره ضمن یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی، عنوان کردند: باید روزی که فرزندت را برای کشتار فلسطینی‌ها به مرز غزه می‌فرستادی به فکر این روز می‌بودی که جنایت عاقب خوبی ندارد، امروز روزی است که این نظامیان باید حساب پس بدهند.

 

اظهار عجز و ناله‌های این صهیونیست در شرایطی مطرح شده که ۵ هزار فلسطینی زن و مرد در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند و تعدادی از آن‌ها بیش از سه دهه است که در اسارت هستند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده