افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۲۳۲۹ نفر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۲۳۲۹ نفر

تعداد شهدای فلسطینی به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 2329 نفر افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 15
کد خبر: ۲۰۸۵۳۲

به گزارش راهبرد معاصر. وزارت بهداشت نوار غزه، صبح امروز (یکشنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی در پی حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۲۳۲۹ و تعداد مجروحان به ۹۰۲۴ نفرا افزایش یافته است که اکثر آن‌ها زن و کودک هستند.

 

لحظاتی بعد از صدور این بیانیه، خبرنگار شبکه «المیادین» در نوار غزه خبر داد شمار شهدا به ۲۳۹۰ نفر افزایش یافته است.

 

براساس این گزارش، به دنبال افزایش تعداد مجروحان، بیمارستان‌های نوار غزه با کمبود تخت مواجه هستند.

 

خبرنگار المیادین همچنین گفت اعضای ده‌ها خانواده ساکن در نوار غزه به طور کامل در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

 

رژیم صهیونیستی تاکنون آب و برق نوار غزه را قطع کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله بسیاری از تأسیسات غیرنظامی از جمله چندین بیمارستان، مسجد و خانه‌های مسکونی را هدف قرار داده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار