کمک‌های اطلاعاتی فرانسه به رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

کمک‌های اطلاعاتی فرانسه به رژیم صهیونیستی

وزیر نیروهای مسلح فرانسه اعلام کرد پاریس به تل‌آویو در زمینه جمع‌آوری اطلاعات کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 16
کد خبر: ۲۰۸۷۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، سباستین لوکورنو، وزیر نیرو‌های مسلح فرانسه، در مصاحبه با گروه مطبوعاتی ایپرا گفت که پاریس کمک‌های اطلاعاتی را در اختیار رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین قرار می‌دهد. او اعلام کرد که کمک‌های اطلاعاتی ارائه شده در چارچوب شراکت معمول بین دو کشور است.

 

براساس گزارش النشره، او ادعا کرد: متاسفانه ما تجربه طولانی در مبارزه با تروریسم داریم و کمک‌های ما ابزار‌ها و حسگر‌های مؤثری دارد. او بدون اشاره به جزئیات بیشتر حرفش را تمام کرد.

 

این مقام فرانسوی اشاره کرد که هفته آینده با همتای صهیونیستی خود صحبت خواهد کرد. مقامات فرانسوی قبلاً اعلام کرده بودند که از آن‌ها خواسته نشده است که به رژیم صهیونیستی کمک نظامی کنند و مشارکت در عملیات نظامی برای آن‌ها در دستورکار نیست.

 

کمک کشورهای اروپایی و آمریکا برای کشتار هرچه بیشتر مردم فلسطین درحالی است که دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که ذخیره سوخت در تمام بیمارستان‌های نوار غزه تنها برای ۲۴ ساعت کافی است. توقف ژنراتور‌های پشتیبان در بیمارستان‌های نوار غزه هزاران بیمار را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهد. رژیم صهیونیستی از روز‌های گذشته با محاصره همه جانبه نوار غزه آب، برق و سوخت غزه را کاملا قطع کرده است.

 

فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امداد و اقدام و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی نسبت به شرایط بحرانی غزه هشدار داد و گفت: واقعیت امر این است که غزه درحال خفه شدن است و گویا جهانیان انسانیت خود را اکنون از دست داده‌اند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده