برگزاری نشست شورای امنیت درباره نوار غزه؛‌ امروز-راهبرد معاصر

برگزاری نشست شورای امنیت درباره نوار غزه؛‌ امروز

شورای امنیت روز چهارشنبه جلسه‌ای برای رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۱۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، منابع دیپلماتیک در سازمان ملل بامداد چهارشنبه از تصمیم شورای امنیت برای برگزاری جلسه اضطراری درباره حمله جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه خبر دادند.

 

شبکه «العربیه» گزارش داد که شورای امنیت روز چهارشنبه جلسه‌ای برای رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کند.

 

این جلسه شورای امنیت به درخواست روسیه و امارات عربی متحده در واکنش به کشتار مجروحان، کودکان و زنان فلسطینی در جریان حمله به بیمارستان غزه برگزار می‌شود.

 

این در حالی است که جلسه روز گذشته این شورا برای بررسی و رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه روسیه برای ملزم کردن رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به توقف حملات به نوار غزه، بدون تصویب آن پایان یافت.

 

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده