بیانیه فرماندهی انتظامی کشور در محکومیت بمباران بیمارستان غزه-راهبرد معاصر

بیانیه فرماندهی انتظامی کشور در محکومیت بمباران بیمارستان غزه

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انزجار از جنایت بزرگ و اعلام همدردی و همراهی با مردم غزه، جنایت بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انزجار از جنایت بزرگ و اعلام همدردی و همراهی با مردم غزه در این حماسه بزرگ و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، جنایت بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

«بسمه تعالی

بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً

سوره اسراء آیه 5

اکنون بیش از 75 سال از اشغال فلسطین و قدس عزیز توسط اشغالگران صهیونیست می گذرد و در طول این سالها جهان شاهد جنایات بیشمار و ظلم فراوان علیه ملت مظلوم فلسطین و حتی کشورهای منطقه بوده است.

 

جنایت وحشیانه و هولناک رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به جان باختن بیش از هزار زن و کودک بی گناه انجامید، سند دیگری از خوی خون ریز و رسم وحشیانه این رژیم نژادپرست و ظالم را پیش روی جهانیان گشود.

 

آنچه که دیشب در غزه رخ داد یک جنایت جنگی عیان بود که سندی روشن و متقن از ارتکاب جنایت علیه بشریت توسط سران این رژیم غاصب در محاکم قضایی جهانی بشمار می رود.

 

در سوی دیگر این جنایت، ملتی بزرگ، صبور و مظلوم قرار دارند که بر ویرانه‌های این جنایت بر حق مشروع خود مبنی بر ایستادگی و ماندن بر خاک آبا و اجدادی خود پایمردی میکنند و از پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان آن بر آرمان بزرگ رهایی قدس و حذف این غده سرطانی از جغرافیای جهانی هم پیمان و هم عهد هستند.

 

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انزجار از این جنایت بزرگ و اعلام همدردی و همراهی با مردم غزه در این حماسه بزرگ و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، جنایت بیمارستان المعمدانی را محکوم و از تمام نهادهای جهانی برخورد قاطع با عاملین و دستور دهندگان این جنایت را خواستار است و اعلام می‌دارد که بنا بر فرمایش قرآن کریم بزودی بندگان صالح خداوند چنان عرصه را بر جنایتکاران صهیونیست تنگ خواهند نمود که برای فرار به هر گوشه ای پناه خواهند برد اما وعده خداوند محقق خواهد شد»./ فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
0
0
هزاران نفر درغزه داغدار شدند
جواب اینهمه ظلم را چه کسی میدهد
این نزاع تمام میشود
وسران خونخوار اسراییل با وقاحت به کار خود افتخار میکنند وبطور علنی اعلام میکنند قدرت داریم میکشیم
ام جواب کودکان فلسطینی کهحق زندگی کردن ازآنها را گرفتند چه میشود
هیچکس جرئت نکرد درمقابل این خونخوارها وآمریکای ملعون قد علم کند پسبه جای داد هوار ازراه دور سکوت بهتراست
تحلیل های برگزیده