هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در حمله حزب‌الله-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در حمله حزب‌الله

منابع خبری گزارش دادند به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۲۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه «المیادین»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد در پی حمله مقاومت اسلامی لبنان به موضع نظامی «الطحیات» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی کشته و زخمی شده‌اند.

المیادین گزارش داد به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به موضع نظامی مذکور در خطوط مرزی لبنان ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و ۴ تن دیگر مجروح شده‌اند.

به دنبال این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد گروه شهیدان «محمود بیز» و «مهدی عطوی» عصر امروز موضع نظامی «المالکیه» را با انواع تسلیحات موشکی و مسلسل هدف قرار دادند.

حزب‌الله در عین حال اعلام کرد موشک‌های شلیک شده به سمت این پایگاه صهیونیستی دقیقا با اهداف و نظامیان صهیونیست برخورد داشته‌اند و بخش زیادی از تجهیزات فنی دشمن را منهدم کرده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان، عصر امروز، اعلام کرده بود گروه شهیدان «ابراهیم حبیب الدبق» و «علی عدنان شقیر»، ظهر امروز (چهارشنبه)، مواضع «جل العلام»، پایگاه «زرعیت» و یک پایگاه در مجاورت منطقه رأس الناقورة را با موشک‌های هدایت‌شونده و سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده