شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی تنها در چند ساعت گذشته-راهبرد معاصر
خبرنگار انگلیسی: رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی دروغ گفته‌اند ۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است

شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی تنها در چند ساعت گذشته

منابع خبری از شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی ساکن نوار غزه تنها طی چند ساعت گذشته خبر می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 19
کد خبر: ۲۰۹۳۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم صهیونیستی به تجاوز خود به نوار غزه شدت بخشیده و تعداد بیشتری از خانه‌های اهالی غزه را بر سر آنان ویران کرده است.

 

خبرنگار المیادین گزارش داد که تنها طی چند ساعت گذشته بر اثر بمباران خانه‌های مسکونی غزه توسط ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی غزه به شهادت رسیده‌اند.

 

بر اساس خبرهای واصله اشغالگران صهیونیست در ساعات گذشته با حملات خود به نوار غزه تعداد بیشتری از خانواده‌های فلسطینی را آواره کرده‌اند.

 

از سوی دیگر منابع خبری گزارش دادند که طی ساعات گذشته جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۴ برج مسکونی را در منطقه ابراج الزهرا در غزه ویران کرده‌اند.

 

علاوه بر این در نتیجه بمباران چندین خانه مسکونی در مرکز خان یونس تعداد زیادی از فلسطینیان به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

 

تنها در یک مورد از این بمباران‌ها، بر اثر هدف قرارگرفتن یک خانه مسکونی در شهرک المجایده در مرکز خان یونس ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

علاوه بر این خبرنگار المیادین گزارش داد که با افزایش تعداد شهدای فلسطینی و کمبود یخچال‌های مخصوص نگهداری جان‌باختگان، کادر درمانی و بیمارستانی غزه مجبور شده‌اند که از یخچال‌های بستنی برای نگهداری پیکرهای پاک شهدا استفاده کنند؛ امری که از وخامت اوضاع در غزه حکایت دارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار