اجرای پاییزی «ارکستر آلنام» در تالار رودکی

اجرای پاییزی «ارکستر آلنام» در تالار رودکی کنسرت «ارکستر آلنام» به رهبری وحید علی‌پور نیمه آبان ماه در تالار رودکی اجرا می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 22
کد خبر: ۲۰۹۸۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنسرت «ارکستر آلنام» به رهبری وحید علی‌پور ۱۵ آبان ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی کلاسیک از کنسرتو ویولون شماره یک باخ، تابستان ـ زمستان ویوالدی، و قطعاتی از پاگانینی و ادوار الگار و قطعه مشهور شیندلر لیست اثر جان ویلیامز اجرا خواهد شد.

علی صالحی پور سولیست ویولون، دانیال جورابچی کنسرت مایستر و حسین آویژگان مدیر ارکستر ایرن برنامه را همراهی می‌کنند.

ارکستر «آلنام» ۲۵ تیرماه امسال با کنسرت موسیقی آذربایجانی به رهبری وحید علی‌پور و خوانندگی یاشار احمدی و مجید عصری در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

این ارکستر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و تاکنون در تهران و شهر‌های مختلف روی صحنه رفته است. ارکستر آلنام همچنین در ایام همه‌گیری بیماری کرونا، اجرای آنلاینی با همکاری بنیاد رودکی داشته است. / ایرنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار