تاکید امیر قطر بر لزوم اجماع جهانی برای توقف جنگ-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

تاکید امیر قطر بر لزوم اجماع جهانی برای توقف جنگ

امیر قطر با تاکید بر ضرورت توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اتخاذ سیاست یک بام و دو هوا را در این خصوص رد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۰۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه الجزیره به نقل از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گزارش داد: ما در پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوا را که گویی زندگی کودکان اهمیتی ندارد نمی‌پذیریم. نباید بیش از این اقدامات اشغالگران، محاصره فلسطینی‌ها و شهرک سازی ها نادیده گرفته شود.

 

وی در ادامه افزود: ما خواهان صلح بوده و به قطعنامه‌های بین المللی و طرح صلح کشورهای عربی پایبند هستیم.

 

امیر قطر تصریح کرد: آنچه که در حال رخ دادن است از جمله نابود کردن تمام ارزش‌ها و مبانی دینی و دنیوی، بسیار خطرناک است. بس است؛ اسرائیل نباید چراغ سبز بی قید و شرط و مجوز بی قید و شرط برای کشتار دریافت کند.

 

وی بیان کرد: نمی‌توان پذیرفت که در عصر ما از قطع آب و غذا و کمک‌های دارویی به عنوان سلاحی علیه یک ملت استفاده کرد. ما خواهان یک اجماع منطقه‌ای و بین المللی جدی در برابر این اقدامات خطرناک که امنیت منطقه و جهان را تهدید می‌کند هستیم.

 

امیر قطر اضافه کرد: این جنگ که تمام حد و مرزها را زیر پا گذاشته باید متوقف شده و غیرنظامیان باید از پیامدهای این درگیری نظامی دور نگه داشته شوند. جنگ هیچ راهکاری از هیچ نوعی، ارائه نمی‌دهد و آنچه که برجای می‌ماند افزایش دردها و رنج‌ها و تعداد قربانیان است.

 

وی تاکید کرد: تنها راه برای تضمین امنیت و ثبات هر دو طرف تحقق صلح عادلانه است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده