تصادف خونین در محور تربت‌جام - تایباد با ۹ کشته و مجروح-راهبرد معاصر

تصادف خونین در محور تربت‌جام - تایباد با ۹ کشته و مجروح

رئیس اورژانس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام گفت: براثر برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در محور تربت جام به تایباد ۲ نفر از سرنشینان فوت و ۷ نفر مصدوم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۱۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی لطفی اظهار داشت: براثربرخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری پراید درکیلومتر ۳۰ محور تربت جام به تایباد ۲ نفر از سرنشینان فوت و ۷ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه مرگبار متاسفانه دو سرنشین ۴ ساله و شیرخوار در دم جان باختند و ۷ نفر از مصدومان توسط آمبولانس اورژانس شهر احمدآباد صولت و تربت جام و هلال احمر به بیمارستان سجادیه شهرستان انتقال شدند.

سرهنگ چرمگی، فرمانده پلیس راه تربت جام نیز با قدردانی از تلاش‌های هلال احمر و آتش‌نشانی در رهاسازی مصدومان حادثه گفت: خودرو پرایدی که از سمت تایباد در حرکت بوده انحراف به چپ داشته و ابتدابه بدنه یک دستگاه اتوبوس برخورد می‌کند و سپس با خودروی پرایدی که از سمت تربت جام در حرکت بود به صورت شاخ به شاخ برخورد می‌کند.

وی افزود: در نتیجه این حادثه ۲ نفر دردم فوت می‌کنند و ۷ تن از شرنشینان دو خودرو مصدوم می‌شوند که مصدومان حادثه با کمک آمبولانس به بیمارستان سجادیه منتقل شده‌اند. / تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار