گل‌محمدی:بازی خیلی سختی مقابل استقلال داشتیم-راهبرد معاصر

گل‌محمدی:بازی خیلی سختی مقابل استقلال داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۲۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار با استقلال تاجیکستان گفت: بازی راحتی نبود. شروع بازی خیلی متمرکز و خوب نبودیم. آرامش خوبی برای ایجاد موقعیت در ابتدای مسابقه نداشتیم اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت تر بازی کنیم و به گل دست یابیم.

او با اشاره به گلزنی در نیمه نخست و با تاکید بر اینکه در زمان خوبی گلزنی کردیم، ادامه داد: در نیمه دوم با تمرکز بهتری نسبت به نیمه اول به میدان آمدیم. با تفکر گلزنی وارد میدان شدیم و به خواسته خود که گلزنی و بردن بازی بود، رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خودش این پنالتی را گرفت. اینگونه موقعیت گلزنی را از حریف گرفت و از او ممنون هستیم. امیدوارم روندی که در لیگ و آسیا داریم طی کنیم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.

وی در خصوص تعویض انضباطی کنعانی زادگان گفت: یکسری مشکلاتی است که آرامش و تمرکز را از تیم ما گرفته است و ریشه این ناآرامی را باید پیدا کنیم. احترامی که تیم ما نیاز داشت و شرایطی که پس از کسب سه قهرمانی انتظار داشتم محیا نشده بود و فکر می کنم کنعانی زادگان تمرکز کافی نداشت. سروش رفیعی هم چون کارت زرد گرفته بود به همین دلیل تعویض شدند. هر دو این بازیکنان از باتجربه های پرسپولیس هستند اما منکر درگیری لفظی نمی شوم./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده