کارشناس داوری: VAR نبود شاهد فاجعه داوری بودیم-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

کارشناس داوری: VAR نبود شاهد فاجعه داوری بودیم

کارشناس داوری فوتبال گفت: عملکرد تیم داوری در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بسیار ضعیف بود و اگر VAR نبود شاهد یک فاجعه داوری بودیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۲۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛حیدر سلیمانی با اشاره به اتفاقات و حاشیه‌های بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان تاکید کرد: داوران عراقی برای این بازی خیلی ضعیف بودند و عملکرد نامطلوبی داشتند، آنها شانس آوردند که در این بازی VAR بود و کمک کرد در غیر این صورت شاهد یک فاجعه در امر قضاوت بودیم.

وی ادامه داد: پنالتی دقایق ابتدایی برای استقلال تاجیکستان که گرفته شد از نظر و چشم داور دور ماند اما با بررسی تصاویر VAR مشخص شد پنالتی درست بوده و بازیکن پرسپولیس به جای دفع توپ‌، پای بازیکن حریف را زده بود که باید پنالتی گرفته می‌شد.

او تصریح کرد: در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ توپی را مهاجم استقلال شوت کرد که درون محوطه جریمه به دست مدافع پرسپولیس خورد که از نظر بازیکنان حریف باید پنالتی اعلام می‌شد اما پس از بررسی تصاویر مشخص شد دست مدافع کاملا بسته و فضایی را اشغال نکرده بود.

این کارشناس داوری در مورد گل دوم پرسیپولیس گفت: در این صحنه هم داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد و باز کار به VAR کشیده شد که پس از بررسی تصاویر مشخص شد بازیکن پرسپولیس در آفساید نبوده و گل صحیح است.

سلیمانی یادآور شد: البته در دقایق پایانی داور یک پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام نکرد،‌ در این صحنه نبیل باهوی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال تاجیکستان از سوی مدافع این تیم سرنگون شد که باید پنالتی اعلام می‌شد. در این صحنه مدافع استقلال با زانو مچ پای باهویی را می‌زند که پنالتی است مگر اینکه او ابتدا توپ را لمس کرده باشد که در این صحنه چنین چیزی دیده نشد و داور می‌بایست یک پنالتی به سود میزبان می‌گرفت.

او تاکیدی کرد: اگر پرسپولیس مساوی و یا عقب بود داور بدون شک نقطه پنالتی را نشان می‌داد اما از این صحنه گذشت و با برآورد کلی باید گفت تیم داوری نمره ضعیفی را در بازی امشب می‌گیرد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خانگی دو بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان، مسیر خود برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هموار کرد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده