قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

همه کاربران ایکس باید پول بدهند

شبکه اجتماعی ایکس از 2 سرویس اشتراکی پایه و پریمیوم برای کاربران رونمایی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 28
کد خبر: ۲۱۰۶۶۷

به گزارش راهبرد معاصر، چند روز پیش بود که شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از سرویس اشتراکی برای خود رونمایی کرد. به تازگی نیز این شبکه اجتماعی در صفحه رسمی خود اعلام کرده که دو اشتراک جدید نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است که مدل ارزان قیمت اشتراک پایه نام دارد و کاربر با خرید آن به بخش عمده‌ای از قابلیت های سرویس اشتراکی معمولی پریمیوم دسترسی پیدا می‌کنند.

 

تفاوت این اشتراک با نسخه پریمیوم در این است که کاربر تیک آبی دریافت نخواهد کرد و نسبت به نسخه پریمیوم تبلیغات بیشتری را مشاهده خواهد کرد. گفتنی است که در این نوع اشتراک کاربران به مدیا استودیو دسترسی نخواهند داشت و محتوای ارسال شده توسط او نیز کمتر از سایر اشتراک‌ها تقویت می‌‌شود. 

 

اشتراک بعدی اشتراک پریمیوم پلاس خواهد بود که هزینه‌‌‌‌ای ۱۶ دلاری دارد و در آن کاربر هیچگونه تبلیغاتی را مشاهده نخواهد کرد، علاوه بر این محتوای تولید شده توسط او توسط الگوریتم ایکس تقویت و برای افراد بیشتری نمایش داده می‌شود./ فارس

ارسال نظر