مقام پارلمانی سوریه: دشمن چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد-راهبرد معاصر
رهبر انقلاب در دیدار «هنیه»: وعده الهی برای محو رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد رهبر انقلاب در دیدار نخست‌وزیر ارمنستان: رئیس‌جمهور فقید ما نسبت به مسائل مرزی مربوط به ارمنستان بسیار حساس بود جلسه شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد نخست‌‎وزیر عراق: پیام تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله رئیسی عمق ارتباط مستحکم مردم ایران با مسئولان است مقامات خارجی که برای یادبود شهدای ایرانی به تهران آمدند دولت بعدی هم مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه خواهد داد حضور ۱۵ تن از سران این کشور‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی پاسخ طحان نظیف به شائبه‌ پایان مدت زمان ریاست مجلس نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد دیدار فرماندهان ارتش و سپاه با خانواده شهدای خلبان سانحه بالگرد رئیس جمهور اطلاعیه ستاد کل درباره عملیات یافتن بالگرد رئیس‌جمهور اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت فیلم| وداع رهبر معظم انقلاب با شهدای خدمت و در آغوش گرفتن دو فرزند شهید حضور اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور نخستین جلسه هیات دولت به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد

مقام پارلمانی سوریه: دشمن چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد

هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وارد سوریه شدند و مورد استقبال مسئولین پارلمانی سوریه قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 29
کد خبر: ۲۱۰۸۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور ابراهیم عزیزی، سیداحمد آوایی و مرتضی محمودوند که در سفری منطقه‌ای به عراق و لبنان سفر کرده‌اند، در بیروت علاوه بر انجام دیدارهایی با فعالین محور مقاومت، با حضور در گلزار شهدای مقاومت به مقام شامخ شهدا از جمله حاج عماد، جهاد مغنیه و مصطفی بدرالدین ادای احترام کردند.

 

هیات اعزامی از مجلس شورای اسلامی پس از پایان ماموریت و تقدیم نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به نبیه بری، وارد سوریه شدند و مورد استقبال مسئولین پارلمانی سوری قرار گرفتند.

 

عمار اسد نایب رئیس کمیسیون امور عربی و خارجی، مفتِح نصرالله نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، عیطان العیطان عضو کمیسیون امنیت ملی، هیفا جمعه نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و محمدهادی مشهدیه عضو گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نمایندگان سوریه از هیات ایرانی استقبال کردند.

 

ابراهیم عزیزی در مراسم استقبال از هیات ایرانی گفت: در این مقطع حساس باید اتحاد و حمایت محور مقاومت از فلسطین را به گونه‌ای پیش ببریم که جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه متوقف شود.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این سفر منطقه‌ای از بغداد به بیروت رفتیم و پیام مکتوب دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی را به همتایان ایشان در عراق و لبنان رساندیم.

 

عمار اسد نایب رئیس کمیسیون امور عربی و خارجی مجلس نمایندگان سوریه نیز در این دیدار گفت: روابط ایران و سوریه از زمان انقلاب اسلامی در ایران و حافظ اسد آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

 

این مقام پارلمانی سوری بیان کرد: دشمن چهره زشت خود را در غزه آشکار کرده است و اکنون بیشتر مشخص می‌شود که محور مقاومت موضع خوبی در برابر دشمنان غربی گرفته است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار