حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مسلح سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مسلح سوریه

تلویزیون سوریه از حمله بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مسلح این کشور در حومه درعا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 30
کد خبر: ۲۱۱۰۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، تلویزیون سوریه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه از سمت بلندی‌های اشغالی جولان سوریه ۲ موضع متعلق به نیروهای مسلح این کشور را هدف قرار دادند.

 

بر اساس این گزارش، حملات مذکور علیه مواضع نیروهای مسلح سوریه در حومه درعا بدون برجای ماندن تلفات صورت گرفته است.

 

شب گذشته نیز رسانه‌های عبری زبان از وقوع تنش و درگیری میان سوریه و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزها خبر داده بودند.

 

رسانه‌های خبری همچنین از وقوع انفجار در پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر در شمال شرقی دیر الزور سوریه خبر داده بودند.

 

همزمان پایگاه آمریکایی «الشدادی» در جنوب الحسکه سوریه از سوی گروه‌هایی از داخل عراق بمباران گردید که منجر به انفجارهایی در داخل آن شد. مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی «الشدادی» در جنوب الحسکه سوریه با دو پهپاد خبر داد.

 

خبرنگار المیادین در بغداد نیز به نقل از منابع خود اعلام کرد که هواپیماهای نظامی با دو حمله به شهر البوکمال در حومه شرقی دیرالزور در عمق سوریه مواضع نیروهای مسلح را بمباران کردند.

 

خبرنگار شبکه المیادین در سوریه شامگاه شنبه نیز گزارش داده بود، پایگاه استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در دیر الزور سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده