گزارش رسانه‌های صهیونیستی: سدیروت، شهر ارواح شده است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گزارش رسانه‌های صهیونیستی: سدیروت، شهر ارواح شده است

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که «سدیروت» در اراضی اشغالی تبدیل به شهر ارواح شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 30
کد خبر: ۲۱۱۰۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که شهر سدیروت واقع در اراضی اشغالی تبدیل به شهر ارواح و تقریباً خالی از سکنه شده است.

 

این رسانه‌ها اضافه کردند که هیچ حرکتی در این شهر به چشم نمی‌خورد و هیچ کسی در خیابان‌های آن قدم نمی‌زند.

 

رسانه‌های عبری زبان دقایقی قبل از حملات موشکی گسترده نیروهای مقاومت فلسطین به سمت مناطق اشغالی در اطراف نوار غزه خبر داده بودند.

 

این رسانه‌ها اذعان کردند که حملات موشکی که دقایقی قبل مناطق اشغالی اطراف نوار غزه را هدف قرار داده گسترده بوده است.

 

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق اطراف نوار غزه و منطقه سدیروت خبر داد.

 

این آژیرهای خطر در منطقه نتیفوت واقع در شرق غزه و تمام مناطق اطراف آن در نقب نیز به گوش رسیده است. الجزیره از زخمی شدن برخی صهیونیست‌ها در منطقه نتیفوت خبر داد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که در این حمله موشکی به نتیفوت و اطراف نوار غزه دست کم ۴۰ موشک شلیک شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار