محرومیت تعلیقی برای نکونام-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

محرومیت تعلیقی برای نکونام

باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و به طور حتم سرمربی آبی‌ها با محرومیت تعلیقی جریمه خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 30
کد خبر: ۲۱۱۱۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی یک بر صفر آلومینویم اراک را شکست دهد.

در نیمه اول این مسابقه مهرداد محمدی با خطای مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی صادر کرد.

جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها که از اتفاقات این بازی جنجالی بسیار ناراحت و عصبانی بود، در نشست خبری پس از بازی به انتقاد از عملکرد داور مسابقه پرداخت. مصاحبه نکونام باعث شد او با دستور موقت از همراهی استقلال محروم شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از پایان این مسابقه به نکونام و باشگاه استقلال ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارائه کنند.

باشگاه استقلال نیز در واکنش به این ضرب‌الاجل، دفاعیات کاملی را آماده و برای کمیته انضباطی ارسال کرد تا نکونام در این پرونده با محرومیت روبه‌رو نشود. نتیجه این پرونده طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

با این حال، اخبار دریافتی خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که نکونام با جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی روبه‌رو خواهد شد.

بدین ترتیب نکونام از همراهی آبی‌ها در مسابقات لیگ برتر محروم نخواهد شد و می‌تواند در بازی مقابل شمس آذر قزوین شاگردانش را از محوطه فنی هدایت کند. این دیدار پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به میزبانی شمس‌آذر برگزار خواهد شد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار