مصوبه کمیسیون تلفیق درباره تخصیص سیم کارت اختصاصی برای هر شهروند ایرانی-راهبرد معاصر
استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است

مصوبه کمیسیون تلفیق درباره تخصیص سیم کارت اختصاصی برای هر شهروند ایرانی

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه این کمیسیون به منظور تخصیص یک سیم کارت اختصاصی برای هر فرد ایرانی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۴۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز صبح این کمیسیون گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون تعدادی از مواد ارجاع شده از صحن درباره لایحه هفتم توسعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

 

وی افزود: اعضای کمیسیون امروز مصوب کردند که هر شهروند ایرانی یک سیم کارت اختصاصی داشته باشد.

 

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: این اقدام به این مسئله کمک می‌کند تا هر گونه ابلاغیه‌ای از سوی دستگاه‌های مختلف بنا باشد برای افراد فرستاده شود، به سیم کارتی که از طریق کد ملی افراد شناخته می‌شود، ارسال شود.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد: این مصوبه و این اقدامی مهم جهت توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی و ارائه خدمات از طریق درگاه خدمات دولت الکترونیک است.

 

وی افزود: این مصوبه به این معنا نیست که افراد می‌توانند تنها یک سیم کارت داشته باشند،‌ بلکه یک سیم‌کارت آنها به عنوان سیم‌کارت اصلی و مختص آنها شناخته می‌شود تا عملیات دولت الکترونیک از طریق سیم کارت اختصاصی آنها انجام شود.

 

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: افرادی که سیم کارت در اختیارشان به نام خودشان نیست به آنها فرصت داده شده تا کار نقل و انتقال سیم کارت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه صدور نسخه‌های الکترونیک در مراکز درمانی و اقداماتی از این دست همه به سیم کارت اختصاصی افراد ارسال می‌شود.

 

وی افزود: دیگر هیچ دستگاهی نباید از مراجعه کنندگان شماره تماس بخواهد، چراکه با وارد کردن کد ملی افراد به سیستم شماره سیم کارت اختصاصی آنها مشخص می‌شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده