اسماعیل هنیه: دشمن در حمله زمینی به غزه شکست خورد-راهبرد معاصر

اسماعیل هنیه: دشمن در حمله زمینی به غزه شکست خورد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: خطاب به دشمنان می‌گویم شما روز هفتم اکتبر شکست خوردید و اکنون در حمله زمینی به غزه هم شکست خوردید.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۴۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ هنیه امروز چهارشنبه در سخنانی تصریح کرد، جنگ غزه جنگی سرنوشت‌ساز بین نازی‌های جدید و استعمارگران و ملت‌های آزادی‌خواه و باورمندان به صلح و تسامح است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: تلاش‌های دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود با ارتکاب جنایات وحشیانه علیه ملت فلسطین، هرگز این رژیم را از شکست مفتضحانه خود در نبرد طوفان الاقصی نجات نمی‌دهد.

هنیه اضافه کرد، بار‌ها به طرف‌های بین‌المللی اعلام کردیم که ادامه تعرض و تجاوزات نتانیاهو علیه مسجد الاقصی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد، هشدار می‌دهیم که نتانیاهو آماده است تا برای حفظ آبروی خود،‌تر و خشک را با هم بسوزاند.

وی تأکید کرد، دشمن صهیونیستی بهای سنگینی خواهد پرداخت تا به اشتباه خود پی ببرد از جمله اینکه زندگی شماری از اسرایش نزد ما به خطر خواهد افتاد.

اسماعیل هنیه عنوان کرد، منطقه و جهان امنیت و آرامش نخواهد داشت تا زمانی که ملت فلسطین به حقوق مشروع خود و در راس آن آزادی و بازگشت دست نیابد. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده