افسر اسرائیلی: حماس اطلاعات زیادی درباره ما دارد-راهبرد معاصر

افسر اسرائیلی: حماس اطلاعات زیادی درباره ما دارد

یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که مقاومت اسلامی فلسطین اطلاعات زیادی در مورد این رژیم و نیرو‌های آن دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 07
کد خبر: ۲۱۲۳۵۶

به گزارش راهبرد معاصر،‌ یک افسر اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در زمان مناسب اطلاعات زیادی در مورد نیرو‌های این رژیم به دست آورده و چیز‌های زیادی در مورد نحوه کار آن‌ها می‌داند.

 

این افسر اطلاعاتی تیپ ۱۴ لشکر زرهی ۲۵۲، با نام مستعار "أ" در مصاحبه با روزنامه اسرائیل هیوم گفته است که او در لشکر نیرو‌های ذخیره خدمت می‌کند و در برنامه‌های اولیه برای عملیات نفوذی به نوار غزه قرار نبود جزو اولین نیرو‌های مانور باشد، اما با توجه به وضعیت شمال، که ارتش اسرائیل را وادار به حرکت برای حفظ آرایش گسترده نیرو‌ها در آنجا کرد، تصمیم گرفته شد که این لشکر برای جنگ در نوار غزه وارد عمل شود.

 

او گفت: مبارزان حماس چیز‌های زیادی درباره ما می‌دانند، می‌دانند که ما چگونه کار می‌کنیم،و همچنین مجموعه‌ای از داده‌های اطلاعاتی را در اختیار دارند که در زمان مناسب از آن استفاده می‌کنند.

 

این افسر صهیونیست مدعی شد: ترور افسران ارشد به‌ ویژه ژنرال‌های حماس به شدت به توانایی آن در فرماندهی و کنترل نبرد با ارتش اسرائیل آسیب می‌زند. هرچند تمام آن‌ها در نهایت جایگزینی خواهند داشت. ابتدا فکر می‌کردیم بزرگ‌ترین تهدیدی که در نوار غزه با آن روبه‌رو می‌شویم، مواد منفجره است، اما مشخص شد که بزرگترین تهدید، راکت‌های ضدتانک است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده