اذعان صهیونیست‌ها: حماس همچنان پرقدرت است-راهبرد معاصر

اذعان صهیونیست‌ها: حماس همچنان پرقدرت است

منابع نظامی صهیونیست ها فاش کردند که با وجود حملات شدید جنگنده‌ها به غزه مقاومت فلسطین همچنان قوی است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 11
کد خبر: ۲۱۲۸۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، وب سایت خبری المانیتور در گزارشی نوشت که علیرغم جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، سران رژیم اعتراف می‌کنند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با وجود تخریب زیرساخت ها در شمال نوار غزه، هنوز تا نقطه فروپاشی فاصله زیادی دارد.

 

یک منبع نظامی ارشد صهیونیست که خواست نامش فاش نشود، به المانیتور گفت که جنبش حماس همچنان قدرت خود را حفظ کرده است.

 

او در این خصوص گفت که نیروهای مقاومت در زیر زمین هستند و می‌توانند از طریق شبکه وسیع تونل‌هایی که حماس در زیر غزه حفر کرده است، بین جنوب و شمال این منطقه حرکت کنند.

 

کارشناسان نظامی بر این باورند که از بین بردن حماس کار آسانی نیست، زیرا جناح‌های مقاومت هنوز توانایی جنگیدن را دارند و به گفته برخی تحلیلگران ممکن است ماه‌ها و شاید سال‌ها طول بکشد.

 

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که جامعه اطلاعاتی آمریکا در توانایی رژیم صهیونیستی برای دستیابی به هدف نظامی اعلام شده خود یعنی از بین بردن جنبش حماس تردید دارند.

 

این منبع افزود که حمله نظامی صهیونیست‌ها به نوار غزه می‌تواند به جنبش حماس و زیرساخت‌های آن آسیب برساند، اما نمی‌تواند ایدئولوژی حماس را از بین ببرد.

 

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی ۳۶ روز است که در حال جنگ هوایی، زمینی و دریایی علیه غزه است که بیش از ۱۱هزار فلسطینی از جمله ۴۵۰۶ کودک، ۳۰۲۷ زن و ۶۷۸ سالمند را شهید کرده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار