بیانیه ارتش یمن درباره هدف قراردادن رژیم صهیونیستی با موشک بالستیک-راهبرد معاصر

بیانیه ارتش یمن درباره هدف قراردادن رژیم صهیونیستی با موشک بالستیک

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد چهارشنبه گفت که دسته‌ای از موشک‌های بالستیک را به سمت اهداف مختلف رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۶۵۹

به گزارش راهبرد معاصر. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد چهارشنبه از انجام حملاتی علیه اهداف رژیم موقت صهیونیستی خبر داد.

 

سریع طی پیام ویدئویی در این‌باره گفت: «نیروهای مسلح کشورمان با استعانت از خداوند متعال، دسته‌ای از موشک‌های بالستیک را به سمت اهداف مختلف دشمن اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله اهداف حساس منطقه ام‌الرشرش (ایلات) شلیک کردند».

 

وی تصریح کرد که این حملات فقط ۲۴ ساعت پس از عملیات نظامی دیگری بود که توسط نیروهای مسلح یمن با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین بر روی همان اهداف انجام شد.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن توضیح داد: «به عنوان بخشی از عملیات نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی، نیروهای مسلح یمن تأیید می‌کنند که تمام اقدامات عملی را برای اجرای دستورالعمل‌های صادر شده در مورد برخورد مناسب با هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ آغاز کرده‌اند».

 

سریع همچنین اضافه کرد: «نیروهای مسلح از لحظه اعلام این بیانیه در مورد هدف قرار دادن هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ یا هر مکانی که بتوانیم به آن دسترسی پیدا کنیم، تردید نخواهند کرد. تا زمانی که تجاوزات اسرائیل به برادران دلیر ما در غزه متوقف نشود، عملیات نیروهای مسلح یمن علیه دشمن اسرائیل متوقف نخواهد شد».

 

پیش از این نیز «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرده بود: «ما در پی کشتی‌های اسرائیلی هستیم و در هدف قرار دادن آنها تعلل نخواهیم داد»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده