واکنش انصارالله یمن به جنایت جدید صهیونیست‌ها در مدرسه الفاخوره-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

واکنش انصارالله یمن به جنایت جدید صهیونیست‌ها در مدرسه الفاخوره

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایت رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در مدرسه الفاخوره واقع در شمال غزه را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 19
کد خبر: ۲۱۴۲۲۶

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه الفاخوره را محکوم کرد و آن را در ادامه نسل‌کشی فلسطینیان خواند.

 

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر روز شنبه (دیروز) مدرسه الفاخوره در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

 

این مدرسه وابسته به سازمان ملل (اونروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

 

در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است که کشتار در مدرسه الفاخوره، فصل دیگری از جنایت و نسل‌کشی ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است.

 

انصارالله همچنین پایداری ملت فلسطین و رشادت قهرمانان جهاد و مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی را ستود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده