حمله مسلحانه به بیمارستان روانی در آمریکا-راهبرد معاصر

حمله مسلحانه به بیمارستان روانی در آمریکا

یک مرد مسلح به بیمارستان روانی نیوهمپشایر حمله کرد و یک مامور امنیتی را کشت و سپس بدست خودش کشته شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 18
کد خبر: ۲۱۴۰۹۴

به گزارش راهبرد معاصر. مقامات آمریکا جمعه شب گفتند كه یک مرد مسلح به یک مامور امنیتی در لابی بیمارستان روانی ایالت نیوهمپشایر تیراندازی کرده و او را کشت سپس سرباز ایالتی او را مورد هدف قرار داده و مهاجم نیز کشته شد.

 

براساس گزارش یو اس ای تودی، امنیت داخلی نیوهمپشایر و مدیریت اضطراری در رسانه‌های اجتماعی تایید کردند مرکز عملیات اضطراری دولتی در سطح بالایی فعال شده است. مقامات این ایالت تایید کردند قربانی بردلی هاس، ۶۳ ساله، یک افسر امنیتی وزارت ایمنی که در ورودی لابی جلوی بیمارستان نیوهمپشایر در کنکورد کار می‌کرد، بود. هاس در فرانکلین شهر کوچکی در ۲۰ مایلی کنکورد زندگی می‌کرد.

 

سرهنگ مارک هال پلیس ایالت نیوهمپشایر گفت افسر پلیسی که به مظنون شلیک کرد نیز به بیمارستان اعزام شد. مقامات جزئیاتی در مورد هویت یا انگیزه مظنون منتشر نکردند. هال گفت: اگرچه با ادامه تحقیقات برای چندین ساعت در اینجا حضور خواهند داشت، اما توجه به این نکته مهم است که هیچ تهدیدی برای مردم و برای بیماران یا کارکنان بیمارستان وجود ندارد.

 

او اعلام كرد که مظنون وارد لابی شد و به یک نفر شلیک کرد. یک سرباز دولتی بلافاصله پاسخ داد و مظنون را به ضرب گلوله کشت. برای قربانی CPR انجام شد و به بیمارستان کنکورد منتقل شد، اما او کشته شده بود.کریس سونونو، فرماندار این منطقه گفت: بعدازظهر جمعه حادثه‌ای در بیمارستان نیوهمپشایر رخ داد که مهار شد. مظنون مرده است. ما فوراً آماده شدیم و نیرو‌های امدادی و نیروی انتظامی در صحنه حضور دارند.

 

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا به قدری متداول شده‌اند که مردم این کشور در هر جا و هر ساعت و هر روز انتظار وقوع یک تیراندازی جمعی و البته مرگ یا جراحت خود را دارند. تیراندازی‌های جمعی در آمریکا در کلیساها، مساجد، باشگاه‌ها، رستوران‌ها، خانه‌ها، سینماها و خیابان‌ها روی می‌دهند و زنان، کودکان، اقلیت‌های قومی و نژادی را با نرخ بالایی قربانی می‌کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده