پایان استوری و جنجال در هیئت‌مدیره پرسپولیس-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

پایان استوری و جنجال در هیئت‌مدیره پرسپولیس

اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس اعلام کرد که تمام مواضع از طریق سخنگوی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 19
کد خبر: ۲۱۴۲۸۷
به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که در روزهای گذشته استوری‌های اینستاگرامی حسین خبیری عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس حواشی خاصی را برای پرسپولیس ایجاد کرده بود و به شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی در این تیم هم دامن می‌زد، این موضوع در هیئت‌مدیره باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
 
به این ترتیب باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سخنگوی سرخپوشان تنها کسی است که از این پس موضوعات و مباحث را عنوان خواهد کرد.
 
در این بخش از اطلاعیه آمده است: تمام مباحث و موضوعات‌ باشگاه باید توسط سخنگوی باشگاه عنوان شود و اگر اعضا نظراتی دارند باید به مدیر عامل منتقل گردد و از طریق ایشان این موارد مطرح شود.
 
البته درویش هم مدت طولانی است که گفتگوی رسانه‌ای نداشته و اظهارات عصر دیروز او هم از سوی باشگاه تکذیب شد.
 
 
با این حال و با تاکید باشگاه به سمت درویش به عنوان سخنگو، باید منتظر ماند و دید که آیا مدیرعامل پرسپولیس پیش از سفر تیم به عربستان گفتگویی خواهد داشت یا خیر.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده