موشک‌باران فرودگاه نجران سعودی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

موشک‌باران فرودگاه نجران سعودی

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از موشک باران فرودگاه نجران سعودی برای چندمین روز متوالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
کد خبر: ۲۱۴۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمله موشکی به فرودگاه های جنوبی عربستان سعودی، این روزها به بخشی از استراتژی انصارالله جهت به زانو دراوردن این کشور تبدیل شده است. امروز، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تعدادی موشک بالستیک «بدر ۱» فرودگاه نجران عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

 

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در صفحه توییتر خود نوشت، موشک‌های مذکور آشیانه هواپیما‌های جنگی و شناسایی و دیگر اهداف نظامی در این فرودگاه را هدف قرار گرفتند.

 

وی افزود: این اقدام در چارچوب پاسخ مشروع به جنایات ائتلاف متجاوز، محاصره مستمر ملت یمن و حملات ادامه‌دار صورت می‌گیرد که در ساعت‌های گذشته به بیش از ۶۰ حمله هوایی رسیده است.

 

یحیی سریع تأکید کرد، تمام اقدامات پیشگیرانه برای عدم آسیب دیدن غیرنظامیان در این عملیات در نظر گرفته شده است.

 

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو روز پیش (سه شنبه) نیز از شلیک چند موشک بالستیک به فرودگاه نجران عربستان سعودی و تعطیلی پرواز‌ها در این فرودگاه خبر داد (جزئیات بیشتر).

 

شهر نجران که در جنوب آن پایگاه‌ها و مقر‌های نظامی متعددی قرار دارد، یکی از اهداف ارتش یمن برای پاسخ به حملات نظامی عربستان سعودی است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده