رژیم صهیونیستی: اسرای خود را تحویل گرفتیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رژیم صهیونیستی: اسرای خود را تحویل گرفتیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروگان‌ها را امروز تحویل گرفتیم و برخی از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 26
کد خبر: ۲۱۵۴۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: کار طولانی است و مأموریت تا بازگشت همه گروگان‌ها به اسرائیل پایان نیافته چرا که بازگشت همه آن‌ها وظیفه ماست.

وی بدون اشاره به شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نابودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین مدعی شد: نیرو‌های ارتش اسرائیل رهبران برجسته حماس را از میان برداشتند.

هگاری گفت: ما آماده ادامه جنگ هستیم و به تجهیز و دریافت ساز و برگ جنگی ادامه می‌دهیم.

وی افزود: تلاش ما این است که شمار بیشتری از گروگان‌ها را پیدا کنیم و آن‌ها را به اسرائیل برگردانیم.

هگاری بدون بیان شکست نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرای خود در غزه گفت: دستگاه امنیتی همچنان در تلاش برای پیدا کردن گروگان‌هاست و با میانجی‌گر‌ها برای بازگشت شمار بیشتری از آن‌ها تلاش می‌کنیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: رئیس ستاد مشترک ارتش امروز طرح‌ها و نقشه‌های نظامی برای ازسرگیری جنگ در غزه را تصویب کرد. / الجزیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده