واریز پاداش پایان‌ خدمت معلمان بازنشسته + جزئیات-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

واریز پاداش پایان‌ خدمت معلمان بازنشسته + جزئیات

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰درصد پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۷۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به واریز ۳۰ درصد از پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ در روز چهارشنبه هفته جاری اظهار کرد: ۶ هزار میلیارد تومان برای این موضوع از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شده است.

وی درباره پرداخت باقی‌مانده پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان بازنشسته گفت: به‌محض تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه این کار محقق خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این کار انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این مرحله فرهنگیان بازنشسته به‌میزان طلبی که بابت پاداش پایان‌خدمت خود دارند ۳۰ درصد آن را دریافت خواهند کرد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار