برگزاری جلسه هیئت نظارت باشگاه استقلال-راهبرد معاصر

برگزاری جلسه هیئت نظارت باشگاه استقلال

نشست هیئت نظارت باشگاه استقلال، عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۷۰۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ نشست که به نظارت بر درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال اختصاص داشت با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و جمعی از مدیران، کارشناسان و بازرس سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

مالک‌ رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی، سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیله‌فروش معاون سازمان خصوصی سازی، معین هاشمی مدیرکل، قدرتی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی، سقا رئیس کارگزاری اداره آماده سازی، محمدی اقدام و عبدی مشاوران رئیس سازمان خصوصی به اتفاق علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی افضلی رئیس هیات مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره، حیدرزاده و علیرضا خانی دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در این جلسه حضور داشتند.

بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، نشست با صحبت‌های میثم پیله فروش و معین هاشمی آغاز شد. سپس، علی خطیر، گزارشی از درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد و خواهان رفع موانع موجود بر سر راه استقلال برای دستیابی به مطالبات باشگاه و حل مشکلات مالی شد.

علاوه بر مدیرعامل، رئیس، نایب رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم دغدغه های باشگاه در زمینه مشکلات مالی و موانع موجود بر سر راه درآمدزایی و دریافت مطالبات باشگاه را بیان کردند.

در ادامه نشست، رئیس سازمان خصوصی سازی، افق دید علی خطیر برای آینده باشگاه استقلال را ستایش کرد و گفت: هر مدیری باید برای آینده، افق دید داشته باشد و من این روحیه مدیرعامل استقلال را می‌پسندم که علاوه بر اداره باشگاه و پیشبرد کارهای تیم، برای آینده استقلال هم برنامه دارد و اهداف بلندمدت نظیر احداث ساختمان باشگاه و تجهیز زیرساخت های کمپ زنده یاد ناصر حجازی، این مهم را نشان می دهد. امیدوارم با تلاش و برنامه‌ریزی به این اهداف برسیم و افقی که مدیرعامل باشگاه استقلال و ترسیم کرده به نتیجه برسد.

سپس دیگر حاضران در جلسه نقطه نظراتشان را مطرح کردند و نشست به پایان رسید./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده