قطر خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

قطر خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس شد

وزارت خارجه قطر در واکنش به تظاهرات صهیونیست‌ها در قدس اشغالی، خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 08
کد خبر: ۲۱۷۴۰۰

به گزارش راهبرد معاصر. وزارت خارجه قطر اقدام رژیم صهیونیستی برای اعطای اجازه به صهیونیست‌های افراطی برای برگزاری تظاهرات در قدس اشغالی را محکوم کرد.

 

پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری تظاهرات از سوی صهیونیست‌های افراطی در مسجدالأقصی با هدف درخواست پایان دادن به نظارت اوقاف اسلامی بر این مکان مقدس، موافقت کرد.

 

اداره اوقاف قدس وابسته به وزارت اوقاف اردن مسئول اداره امور مسجدالأقصی است.

 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: «اقدامات تحریک‌آمیز رژیم اشغالگر تنش‌ها را افزایش داده و دامنه خشونت‌ها در منطقه را گسترش می‌دهد».

 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، وزارت خارجه قطر همچنین خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به متوقف تجاوزاتش علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار